Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος η Όλγα Κατσαρού με την «Αξιοβίωτη ανάπτυξη Ηπείρου» του Αλέξανδρου Καχριμάνη


Με ανακοίνωσή της η Όλγα Κατσαρού κάνει γνωστή και επίσημα την υποψηφιότητά της ως Περιφερειακή Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Αλέξανδρου Καχριμάνη:

"Απευθυνόμενη στους πολίτες του νομού μας, θέλω να θέσω την υποψηφιότητά μου, στις περιφερειακές εκλογές και ζητώ την κρίση σας.
Η μεταβατική εποχή, που ζούμε, απαιτεί αγώνα και προσπάθεια. Συμμετέχω στην προσπάθεια με την αισιοδοξία, που μου δίνει η γνώση μου και η επαγγελματική μου εμπειρία, ειδικά σε θέματα τουρισμού.
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση με έμαθε να προσπαθώ για την ανάπτυξη αυτού του τόπου.
Αγωνίστηκα με πάθος για την επίλυση των προβλημάτων του δήμου μου, ως δημοτικός σύμβουλος και για προβλήματα τουρισμού της Περιφέρειας ως Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού και Πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Ηπείρου και το ίδιο υπόσχομαι να πράξω και τώρα.
Η περιφέρεια της Ηπείρου έχει περιθώρια ανάπτυξης και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για τα χρόνια, που έρχονται. Σήμερα πρέπει να βάλουμε τις βάσεις για την Νέα Εποχή.
Θέλω να ευχαριστήσω τον περιφερειάρχη κο Αλέκο Καχριμάνη και τον αντιπεριφερειάρχη κο Στράτο Ιωάννου που μου έδωσαν την ευκαιρία να συνταχθώ με την περιφερειακή παράταξη «Αξιοβίωτη ανάπτυξη Ηπείρου» στον αγώνα για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Θεωρώντας ότι, στην τοπική αυτοδιοίκηση, δεν έχει θέση η πολιτική και οι πολιτικές σκοπιμότητες, σας ζητώ να φτιάξουμε σήμερα ένα δυνατό παρελθόν για ένα δυνατότερο αύριο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου