Συνάντηση των Συλλόγων της Λάκας, με πρωτοβουλία του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Δήμου Θεσπρωτικού, για την έκδοση κοινού ψηφίσματος, σχετικά με το δρόμο σύνδεσης Πρέβεζας με την Ιονία Οδό, πραγματοποιήθηκε στις 5-8-2010 στο Πνευματικό Κέντρο Θεσπρωτικού. Εκτός των μελών του Δ.Σ. του Περιβαλλοντικού Συλλόγου, παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λάκας Σούλι, ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας του ΤΕΕ Πρέβεζας και πολλοί κάτοικοι της περιοχής. Ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Πρέβεζας κ. Κανιώρης παρουσίασε την πρόταση του επιστημονικού του φορέα για τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιονία Οδό. Ειδικά για το τμήμα Στεφάνη- Φιλιππιάδα από το ΤΕΕ ως προσφορότερη και οικονομικά συμφέρουσα είναι η διέλευση του αυτοκινητοδρόμου από τη Μαυρή, στην νότια άκρη του κάμπου και η σύνδεση με την Ιονία Οδό να γίνει στο Στρατόπεδο Φιλιππιάδας, αποφεύγοντας έτσι το κόστος της διαπλάτυνσης του υπάρχοντος δρόμου Στεφάνη-Γέφυρα Καλογήρου, το κόστος των ανισόπεδων κόμβων στα διερχόμενα χωριά, αλλά και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που θα είχε η προτεινόμενη από τα μελετητικά γραφεία σύνδεση. Ακόμη, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ εξέφρασε την ανησυχία του ότι, επειδή το κόστος κατασκευής της σύνδεσης Στεφάνη-Γέφυρα Καλογήρου είναι οικονομικά ασύμφορο, μήπως η κατασκευή του έργου σύνδεσης Πρέβεζας με την Ιονία Οδό μείνει μόνο στα χαρτιά, αφού φυσικά σπαταληθούν τα 4,5 εκατομμύρια Ευρώ περίπου για τη μελέτη. Ακόμη αναφέρθηκε και σε προτάσεις-ενστάσεις του ΤΕΕ για τα τμήματα του δρόμου στην Αρχαία Νικόπολη και στο Λούρο, οι οποίες καταρχήν επικροτήθηκαν από τα μελετητικά γραφεία.
Η συγκεκριμένη συνάντηση, εκτός του ενημερωτικού ενδιαφέροντος, κατέδειξε και κάτι σημαντικότερο ακόμη: τη συμμετοχή των πολιτών σε αποφάσεις που τους αφορούν. Ειδικότερα σήμερα, που η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε μια μεγάλη οικονομική κρίση, την ευθύνη για την οποία έχουν όσοι κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα (μέσα σ’ αυτούς και οι λογής λογής εργολάβοι με την εκτέλεση έργων όχι με γνώμονα το γενικό συμφέρον, αλλά με γνώμονα το κέρδος) είναι χρέος όλων μας να υπερασπιστούμε την κατασκευή της σύνδεσης εκείνης που θα είναι επωφελής για την ευρύτερη περιοχή τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα και όχι μόνο σε συγκεκριμένες ομάδες.