Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Τραγούδια του Λαζάρου

1. Ήρθ' ο Λάζαρος

Ήρθ’ ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάια
Ήρθαν κι οι γιορτές από τα Νάια
Ήρθε κι ο Χριστός στη Βιθανία
Που τον έκλαιγε Μάρθα, Μαρία
- Μαρθά μου πού ΄ν΄ ο Λάζαρος ο αδερφός σου
Και ο φίλος μου ο αγαπητός μου;
- Τετραήμερον απεθαμένος
Και μέσα στη γη βαθιά χωμένος
Ας υπάγομεν να τον ιδούμε
Και στον Λάζαρο να ευχηθούμε

2. Παλλικαρίτσι έμορφο

3. Αϊ Γιώργη, Αϊ Γιώργη αφέντη μου

4. Ξενιτεμένο μου πουλί

5. Του Λαζάρου

Σήμερα έρχεται ο Χριστός
ο επουράνιος Θεός
εν τη πόλει Βιθανία
Μάρθα κλαίει και Μαρία
Λάζαρο τον αδελφό της
και γλυκόν και καρδιακό της
Τρεις μέρες τον θρηνούσαν
και τον εμοιρολογούσαν
Την ημέρα την Τετάρτη
κίνησ’ ο Χριστός για να ΄ρθει
Και εβγήκε η Μαρία
έξω απ’ τη Βιθανία
- Αν εδώ ήσουν Χριστέ μου
δεν θα πέθαινε ο αδερφός μας
Μα κι εγώ τώρα πιστεύω
πως καλά θα τα ηξεύρω
Τότε ο Χριστός δακρύζει
και τον Άδη φοβερίζει
- Άδη Τάρταρε και Χάρε
Λάζαρον ήρθα να πάρω
Δεύρο έξω Λάζαρέ μου
φίλε και αγαπητέ μου
Τότε η Μάρθα κι η Μαρία
τότε όλη η Βιθανία
δόξα τω Θεώ φωνάζουν
και το Λάζαρο ’ξετάζουν
Πες μας Λάζαρε τι είδες
εις τον Άδη που επήγες
- Είδα φόβους, είδα τρόμους,
είδα βάσανα και πόνους.
Δώστε μου λίγο νεράκι
να ξεπλύνω το φαρμάκι
της καρδίας των χειλέων
και μη με ρωτάτε πλέον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου